Jūsu kompānijas darbinieks izraksta rēķinu faktūru Klients dodas uz Incredit kreditēšanas centru un aizpilda pieteikumu
Pozitīvas atbildes gadījumā klients paraksta līgumu un nepieciešamības gadījumā veic pirmo iemaksu, tālāk dodas atpakaļ uz tirdzniecības vietu un saņem preci vai pakalpojumu
Pārdevējs saņem naudas pārskaitījumu par preci vai pakalpojumu
Aģentu programma:
Incredit kompānija piedāvā WEB interfeisu, Jūsu darbinieka darbam ar Incredit informācijas sistēmu
Jūsu darbinieks aizpilda pieteikuma formu Incredit sistēmā un nosūta pieteikumu uz pārbaudi
On-line režīmā jūsu darbinieks saņem atbildi uz pieteikumu un aizpildītu aizdevuma līgumu (ja lēmums ir pozitīvs)
Klientam izsniedz preci un klients paraksta aizdevuma līgumu vai nogādā preci kopā ar kredīta līgumu, kur tas tiek parakstīts
Automatizācija:
Incredit kompānija piedāvā API informācijas mijiedarbībai ar jūsu mājas lapu
Pircējs patstāvīgi aizpilda nomaksas pieteikumu Jūsu mājas lapā
Pieteikums tiek pieņemts un izskatīts automātiski, lēmums par nomaksas piešķiršanu tiek paziņots klientam SMS veidā vai piezvanot
Klientam nogādā preci kopā ar līgumu, kur tas tiek parakstīts
Lai kļūtu par Incredit sadarbības partneri, lūdzu aizpildiet šo formu:
Nosūtīt
Paldies, sadarbības pieteikums ir nosūtīts! Tuvākajā laikā sazināsimies.
SIA InCREDIT GROUP ir Rietumu Bankas meitas uzņēmums. Speciāla atļauja patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniegšanai Nr. NK-2016-018.