Palīdzība

Sadarbības veidi

SIA InCREDIT GROUP piedāvā mūsdienīgākos sadarbības veidus Partneru programmā.
Nomaksas noformēšana Incredit kreditēšanas centros:
  • Klients izvēlas preci vai pakalpojumu
  • Jūsu kompānijas darbinieks izraksta rēķinu faktūru
    Klients dodas uz Incredit kreditēšanas centru un aizpilda pieteikumu
  • Pozitīvas atbildes gadījumā klients paraksta līgumu un nepieciešamības gadījumā veic pirmo iemaksu, tālāk dodas atpakaļ uz tirdzniecības vietu un saņem preci vai pakalpojumu
  • Pārdevējs saņem naudas pārskaitījumu par preci vai pakalpojumu
Aģentu programma:
  • Incredit kompānija piedāvā WEB interfeisu, Jūsu darbinieka darbam ar Incredit informācijas sistēmu
  • Jūsu darbinieks aizpilda pieteikuma formu Incredit sistēmā un nosūta pieteikumu uz pārbaudi
  • On-line režīmā jūsu darbinieks saņem atbildi uz pieteikumu un aizpildītu aizdevuma līgumu (ja lēmums ir pozitīvs)
  • Klientam izsniedz preci un klients paraksta aizdevuma līgumu vai nogādā preci kopā ar kredīta līgumu, kur tas tiek parakstīts
Automatizācija:
  • Incredit kompānija piedāvā API informācijas mijiedarbībai ar jūsu mājas lapu
  • Pircējs patstāvīgi aizpilda nomaksas pieteikumu Jūsu mājas lapā
  • Pieteikums tiek pieņemts un izskatīts automātiski, lēmums par nomaksas piešķiršanu tiek paziņots klientam SMS veidā vai piezvanot
  • Klientam nogādā preci kopā ar līgumu, kur tas tiek parakstīts
SIA InCREDIT GROUP ir Rietumu Bankas meitas uzņēmums.
Speciāla atļauja patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniegšanai Nr. NK-2016-018.
© 2011-2025 Incredit
Kr.Barona 130 k4, Rīga LV-1012 Visas tiesības aizsargātas
Mēs tiecamies nodrošināt mūsu digitālo pakalpojumu piekļūstamību atbilstoši Eiropas piekļūstamības aktam (EAA) un standartam EN 301 549. Mēs strādājam pie tā, lai mūsu vietne būtu ērti lietojama visiem lietotājiem, tostarp cilvēkiem ar dažādiem funkcionāliem traucējumiem. Ja, lietojot mūsu vietni, saskārāties ar grūtībām, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu info@incredit.lv. Mēs atbildēsim 3 darba dienu laikā.