Palīdzība

Sadarbības veidi

SIA InCREDIT GROUP piedāvā mūsdienīgākos sadarbības veidus Partneru programmā.
Nomaksas noformēšana Incredit kreditēšanas centros:
  • Klients izvēlas preci vai pakalpojumu
  • Jūsu kompānijas darbinieks izraksta rēķinu faktūru
    Klients dodas uz Incredit kreditēšanas centru un aizpilda pieteikumu
  • Pozitīvas atbildes gadījumā klients paraksta līgumu un nepieciešamības gadījumā veic pirmo iemaksu, tālāk dodas atpakaļ uz tirdzniecības vietu un saņem preci vai pakalpojumu
  • Pārdevējs saņem naudas pārskaitījumu par preci vai pakalpojumu
Aģentu programma:
  • Incredit kompānija piedāvā WEB interfeisu, Jūsu darbinieka darbam ar Incredit informācijas sistēmu
  • Jūsu darbinieks aizpilda pieteikuma formu Incredit sistēmā un nosūta pieteikumu uz pārbaudi
  • On-line režīmā jūsu darbinieks saņem atbildi uz pieteikumu un aizpildītu aizdevuma līgumu (ja lēmums ir pozitīvs)
  • Klientam izsniedz preci un klients paraksta aizdevuma līgumu vai nogādā preci kopā ar kredīta līgumu, kur tas tiek parakstīts
Automatizācija:
  • Incredit kompānija piedāvā API informācijas mijiedarbībai ar jūsu mājas lapu
  • Pircējs patstāvīgi aizpilda nomaksas pieteikumu Jūsu mājas lapā
  • Pieteikums tiek pieņemts un izskatīts automātiski, lēmums par nomaksas piešķiršanu tiek paziņots klientam SMS veidā vai piezvanot
  • Klientam nogādā preci kopā ar līgumu, kur tas tiek parakstīts
SIA InCREDIT GROUP ir Rietumu Bankas meitas uzņēmums.
Speciāla atļauja patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniegšanai Nr. NK-2016-018.
© 2011-2024 Incredit
Kr.Barona 130 k4, Rīga LV-1012 Visas tiesības aizsargātas